onsdag den 25. juli 2012

Flagranke

Min veninde Sidsel, har for ikke så længe siden haft fødselsdag og hun er rigtig glad for personlige og hjemmelavede gave.
Hun havde ønsket sig en hæklet flagranke efter Teresa Maria Jessings opskrift i julebogen. Jeg nåede ikke at få lavet den klar til hendes fødselsdag, så hun måtte nøjes med et gavekort på den på dagen.
Nu er den så blevet færdig, det tog faktisk ikke så lang tid at det gjord noget. Jeg købte garnet i onsdags og blev færdig mandag formiddag.
Garnet i købt hos Karen Becker og hedder Safran og er fra firmaet Drops
Er selv ret godt tilfreds med resultatet og kommer nok til at lave en til mig selv også.
En måde at hænge den op på

En anden måde

Et enkelt flag.

1 kommentar:

  1. Ihh hvor jeg glæder mig til at pynte til jul... Ved lige hvor den skal hænge!

    SvarSlet