mandag den 15. april 2013

Til Demo

Endnu et lille Lock out indlæg.

Denne lock out fylder jo ret meget i min hverdag, da den gør at jeg ikke må gå på arbejde og faktisk kun med ganske kort varsel ved, hvad og hvor jeg skal lave. Det er hårdt og jeg er mentalt noget træt for tiden og derfor sker der ikke så meget kreativt for tiden desværre.

Men i torsdags kom der et lille energi bust efter en rigtig fed demo i København. Stemningen var bare super god og jeg mødte nogle mennesker jeg ikke havde set længe og det var jo fantastisk.

Nu til lidt billeder fra dagen
De statsansatte lærer samles i Ørstedsparken og gør klar til afgang

På vej i roligt tempo gennem København

De mange mennesker på den anden side at kanalen. Og alle er endnu ikke kommet. 


Fra den modsatte side og over mod bogen. Så fedt et syn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar