mandag den 29. juli 2013

Indlæg nr. 100 = 1. give away.

Så er sommeren over Danmark og derfor har der ikke været meget tid til computeren. Desuden skulle netop dette indlæg  være det helt rigtige for jeg har nu det første jubilæum på min blog.

Indlæg nummer 100, det er et skarp hjørne og nu vil jeg gerne have lidt flere med på vognen og se hvad det er jeg laver. Derfor denne lille give away.

Det du kan vinde er lidt hæklet lege mad til børnenes lege køkken eller til pynt på bordet til fødselsdagen eller bare hygge i stuen.

Pakken indeholder:
1 isvaffel med jordbæris
1 træstamme
1 chokolademuffins med appelsinglasur
1 gulerodmuffins med flødeostglasur
1 vaniliemuffins med blå glasur
16 karameller i forskellige farver

For at få lodder skal du

Være fast læser på bloglovin = 1 lod
Skrive en kommentar til indlægget her = 1 lod
Linke til indlægget på din blog = 1 lod. (brug evt. billedet her under)

Du kan altså maks få 3 lodder.

Give awayen trækkes mandag den 12. august. Det er nemlig første dag på mit nye job.



13 kommentarer:

  1. Hvor herligt, syntes hæklet legemad er det skønneste til børneleg. Jeg er med på 2 lodder.

    ketty_petersen@hotmail.com

    Kh og ha en rigtig god dag

    SvarSlet
  2. Hapser 2 lodder her - og tillykke med dit nye job!

    SvarSlet
  3. Jeg napper 2 lodder ;-D

    SvarSlet
  4. Jeg snupper 3 lodder. :o) Jeg vil elske at vinde legemad til Kajas køkken..

    SvarSlet
  5. nupper 2 lodder til denne skønne konkurrence som helt sikkert vil give anledning til mange timers leg:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg snupper gerne et lod og håber at være heldig. Så skal min skønne niece forkæles med kager ;-)
    Hav en dejlig dag
    Hilsen Frk. Hansen
    Frkhansen.dk(a)gmail.com

    SvarSlet
  7. Kender lige et legekøkken til dem.
    1 lod til mig...
    gitte@gismo.eu

    SvarSlet
  8. jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    skindbjerg.olsen@otmail.com

    mvh daisy olsen

    SvarSlet
  9. Also I would like sign up for this super candy.
    3 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  10. Jeg snupper 3 lodder. Det vil passe perfekt til vores lille legekøkken

    SvarSlet
  11. 2 lodder til mig, jeg har en lille pige der sagtens kan bruge så fine ting :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg er med på 3 lodder :-)

    www.mspuur.com
    Michellespuur@hotmail.com

    SvarSlet