torsdag den 16. januar 2014

Det at være syg

Bloggen har ligget noget stille pga af juletravlhed og travlhed på jobbet.

Men nu har jeg så lagt mig med en ordentlig fang pandehullebetændelse som give slem hovedpine og bare general utilpashed og det tager man ikke lige afsted til 28 elever med hvis man vil komme helskindet igennem dagen.

Men det har sine fordele at opholde sig mest på sofaen, man kan nemlig nyde alke sine fine blomster i stuen.
Denne buket roser købte jeg til mig selv i lørdags da jeg skulle have gæster. Og den står stadig fint
Denne buket kom min dejlige mor med da hun lige skulle se hvordan jeg havde det.
Og denne her inklusiv vase og lysestager fik jeg leveret her til aften for mit arbejde i den lokale 4h klub hvor jeg er gået ud af bestyrelsen. Er bare så glad for den fine gave




Ingen kommentarer:

Send en kommentar