onsdag den 25. april 2012

Der tegner sig et mønster

Efter at være blevet færdig med mit første strikkede håndklæde, som jeg syntes blev lidt lille, ville jeg lige prøve et der var lidt større.
Syntes også det almindelige rudemønster måske var lige kedeligt nok, så ville lige prøve at videre udvikle lidt på det. Så det blev til et trappe mønster, det bygger stadig på firkanter, der er bare forskel på hvornår jeg strikker henholdsvis ret og vrang. Når det er færdigt skal det nok komme en lille DIY. Målene på det færdige håndklæde bliver ca. 44x65 cm
Nu til billederne.
Hele arbejdet igang

Close up af møstret

3 kommentarer:

  1. Ej et cool mønster, det kan jeg virkelig godt lide:-)

    SvarSlet
  2. Super fedt mønster, det giver lige lidt ekstra spræl... :-) Kh marianne

    SvarSlet
  3. Tak for de søde kommentarer er også selv ret godt tilfreds med det...Har et andet i tankerne til de næste, men et projekt af gangen

    SvarSlet