fredag den 20. april 2012

flotte krukker fra krea weekenden

I sidste weekend den 14.-15. april var jeg oppe hos min veninde Sidsel (Nostalgiblog) og lave alverdens kreative ting. Hun havde "fået" mig og 2 andre veninder i julegave af hende mand. Så vi mødte op  med hver vores projekt som vi skulle lave. Det første jeg vil vise her er de fine glas som Sidsel selv stod for at præsentere for os andre.
De er meget simple at lave, det kræver kun et rent sylteglas uden etiket, en limstift, servietter og noget bånd. Andre ting kan tilføges alt efter hvilket udtryk man ønsker. Jeg nåede at lave 3 glas som efterfølgende er delt ud til familien. De skal bruges i drivhuset til at sætte små fyrfadslys ned i og så skinner de fint ud igennem.
Alle vores fine krukker stillet fint op.
Mine egne krukker til mine forældre og mormor.

Kig med i morgen så kommer der indlæg om de andre produkter eller tjek Sidsels blog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar