lørdag den 3. januar 2015

Det store hækle projekt.

Lige nu går tiden med mit store hækle projekt. Garnet i købt i sommer og har ligget og ventet. Jeg har dog jævnligt hæklet lidt på det. Men her mellem jul og nytår er jeg gået all in på det. Er omkring halvvejs nu med hæklingen. Derefter kommer monteringen.
Mit store projekt er et rombetæppe. Opskriften er her fra http://pescno.blogspot.dk/2013/08/rombetppet-updated.html . Selv grundformen er supernemt når først man har lavet 2 så kører det bare der ud af. Man skal ikke tælle hele tiden som man skal med alle mine små dyre projekter. 
Dog kommer projektet nok lidt på hold igen, da der er bestilt garn til 2 hæklede bamser mere, fordi vi skal til 2 barnedåber her i første kvartal. Skal nok vende tilbage og vise dem frem når vi har været til dåben.
Mit lille værksted

Ingen kommentarer:

Send en kommentar