lørdag den 10. januar 2015

Nye hækle projekter

Jeg er så heldig at folk omkring mig får børn på stribe lige for tiden. Det betyder også at der nærmer sig en hel masse batnedåber. Fra 1. Februar til 1 marts skal jeg til hele 3 af slagsen. Det betyder at jeg nu har sat ind på at lave lidt hjemmelavede gaver. Hvem der skal have hvad og hvor mange jeg når ved jeg endnu ikke, men januar er jo lang endnu så vi må se.

Jeg har bestil garn og opskrifter hjem fra en skøn lille butik i Ballerup som hedder Fox og Jane (foxogjane.dk). De har 2 skønne hold nemlig de vinterbadende flodheste vivi og vincent og de dansende krokodiller Kirsten og Karsten. Jeg bestilte i tirsdags og garnet kom med posten torsdag. Hentede det på posthuset fredag morgen og gik så småt igang fredag aften. Fik også hæklet lidt lørdag så vivi er ved at tage form. 

Hold øje med bloggen. Skal nok vise de færdige resultater frem.
Vivis ben og mave godt på vej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar