tirsdag den 1. maj 2012

Weekendens sysler

Nå... søndag løb fra mig sammen med hesten, og mandag var som sædvanlig en travl dag med både lang arbejdsdag og dyre/hestehold fra 16,30-18,30 hos min mormor hvor jeg hjælper til og er instruktør på hesteholdet.

Men her kommer de kort jeg fik lavet i weekenden.
Klar til start 3D arkene er klippet ud og klar til at komme videre i processen.
Brudeparret er lavet til min fætter og hans kærestes bryllup, labradoren er til min fætters 18 års fødselsdag og det samme er jægeren. Det med jagt udstyr er til en konfirmation som min mormor skal til.

Desuden vil jeg lige vise mit mine nye chartol. Har ledt efter et chartol i ca. ½ år nu, men der har bare ikke været et til den rigtige pris og tilpad tæt på, men nu var det der og så måtte det jo bare hjem og stå hos mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar