mandag den 27. maj 2013

Haven blomstere

Solen er kommet frem og det betyder at haven nu endelig er kommet rigtig igang her sidst i maj, og elsker det bare. Den eneste ulempe er at græsset også gro. På trods af at det kun tager 10 min at slå græsplænen, så er det så kedeligt. Gid man kunne få græs det ikke voksede.

Men nu til billederne at mine fine blomster som er her lige nu.

Små bloster som hænger i en kurv på min teresse. Kan ikke lige huske hvad de hedder.

Men ene klematis som var blevet bidt over af en lille mosegris i løbet af vinteren. På 14 dage er den vokset en halv meter efter jeg fik gravet den frem af det bunddække som vokser foran den.

Kæmpe kornblomster, de er fine og noget af det tidligste i min have

Den anden klematis, som har overlevet mosegrisen besøg. Den springer snart ud, håber jeg.

Det var så baghave, så nu er det forhaven.
Min smukke opstammede laurbær kirsebær. Elsker bare når den blomstere som den gør nu, men ved at en gang kraftig regn så er det slut, så den skal nydes så længe det vare.

Min lille rododendron. Købt i netto sidste år og plantet, den har nok dobbelt så mange blomster i år som sidst år.

Mine stenbrækt, som står langs hele huset i en stensætning. De er bare så finde og stå godt til huset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar